Nog een week in Amsterdam

26 september 2011 - Amsterdam, Nederland

Nog een week en dan staan de verhuizers klaar om onze spullen in te pakken en in te laden voor de trip naar Praag.
Wij volgen dan dinsdag per vliegtuig zodat we woensdagochtend de sleutel van ons nieuwe appartement in ontvangst kunnen nemen. Dan zal ook meteen de verhuiswagen aankomen.

Het is allemaal leuk en spannend tegelijk.
De afgelopen weken hebben we vooral veel met vrienden en familie afgesproken en nog veel in Amsterdam 'rondgehangen'.
Komende week zal dat ook nog veel gebeuren en zondag hebben we onze afscheidsborrel bij ons om de hoek.

Wat gaan we dat allemaal missen! Zomaar even afspreken voor een biertje in de stad, een hapje eten in de buurt, met een bootje door de grachten, chillen in het Vondelpark, pingpongen om de hoek, boodschappen doen op de markt, even naar Bussum kunnen rijden........

Toch hebben we heel veel zin in ons nieuwe avontuur. Een mooi nieuw huis en dat helemaal mogen inrichten, nieuwe mensen ontmoeten, Praag ontdekken, nieuwe werkomgeving, veel schnitzels eten, lekker bier drinken, toeren door Tsjechië, en skiën in de bergen (dit laatste schrijf ik alleen omdat dat leuk klinkt, niet omdat ik dat leuk vind ;) ).

Nu moeten we nog even hard aan de slag om al het nodige te regelen. Ik ga nu toch maar eens een begin maken met wat opruimen en weggooien hier en daar. Anders komt al mijn ('onze' zou hier in dit geval echt niet kloppen) rommel in Praag gewoon weer uit de dozen :)

ps. Dit wordt natuurlijk geen wekelijkse blog, maar ik zal proberen regelmatig wat van ons te laten horen!